Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)
Szerviz, karbantartás
Az informatikai rendszerek működésének biztosításához nem csak a megfelelő szintű rendszergazdai és üzemeltetői munka szükséges. Maguk az eszközök is igénylik a rendszeres felügyeletet, törődést. A megelőző karbantartások megnövelik a használt berendezések élettartamát, segítenek megelőzni a váratlan meghibásodásokat.
A Nádor Rendszerház legfőbb célja, hogy saját erőforrásokkal biztosítsa szinte minden általa forgalmazott termék garanciális, illetve garancia időn túli javítását, karbantartását egyaránt, így márkaszervize a legtöbb neves gyártónak.
A cég tapasztalt, s a gyártók szakirányú képzésein tanúsítványt szerzett szakemberei jogosultak többek között az IBM, a HP, a Fujitsu, valamint a Lenovo, a Xerox és a Motorola berendezéseinek teljes körű szervizelésére.
A széles portfoliónak, a magas színvonalú, gyors, ügyfélközpontú szolgáltatásoknak köszönhetően számos intézmény és vállalkozás választotta a Nádor Rendszerházat szerviz partneréül.
Mit tartalmaz a Nádor szerviz szolgáltatása?
- Tervszerű megelőző karbantartások elvégzése
- Átlagos, éves rendelkezésre állási szint biztosítása
- Hibaelhárítás, rendelkezésre állás igény szerint
- Garantált határidejű hardware javítás vagy csere
- Akár dedikált, kihelyezett csere eszközpark biztosítása
- Akár 7x24 órás ügyelet és megjelenés biztosítása
- A meghibásodott eszközök javítása
- A hibaelhárításhoz szükséges alkatrészek folyamatos biztosítása
- Hibaelhárítás után a teljes rendszer vizsgálata