Oldalunk a zavartalan működéshez cookiekat (sütiket) használ, ment le az Ön gépére. Ezek használatát engedélyeznie kell böngészőjében.

Szerviz, karbantartás

Az informatikai rendszerek működésének biztosításához nem csak a megfelelő szintű rendszergazdai és üzemeltetői munka szükséges. Maguk az eszközök is igénylik a rendszeres felügyeletet, törődést. A megelőző karbantartások megnövelik a használt berendezések élettartamát, segítenek megelőzni a váratlan meghibásodásokat.

A Nádor Rendszerház legfőbb célja, hogy saját erőforrásokkal biztosítsa szinte minden általa forgalmazott termék garanciális, illetve garancia időn túli javítását, karbantartását egyaránt, így márkaszervize a legtöbb neves gyártónak.

A cég tapasztalt, s a gyártók szakirányú képzésein tanúsítványt szerzett szakemberei jogosultak többek között az IBM, a HP, a Fujitsu, valamint a Lenovo, a Xerox és a Motorola berendezéseinek teljes körű szervizelésére.

A széles portfoliónak, a magas színvonalú, gyors, ügyfélközpontú szolgáltatásoknak köszönhetően számos intézmény és vállalkozás választotta a Nádor Rendszerházat szerviz partneréül.

Mit tartalmaz a Nádor szerviz szolgáltatása?

  • Tervszerű megelőző karbantartások elvégzése
  • Átlagos, éves rendelkezésre állási szint biztosítása
  • Hibaelhárítás, rendelkezésre állás igény szerint
  • Garantált határidejű hardware javítás vagy csere
  • Akár dedikált, kihelyezett csere eszközpark biztosítása
  • Akár 7x24 órás ügyelet és megjelenés biztosítása
  • A meghibásodott eszközök javítása
  • A hibaelhárításhoz szükséges alkatrészek folyamatos biztosítása
  • Hibaelhárítás után a teljes rendszer vizsgálata