Oldalunk a zavartalan működéshez cookiekat (sütiket) használ, ment le az Ön gépére. Ezek használatát engedélyeznie kell böngészőjében.

Outsourcing

Az eredményes működés és a költségek racionalizálásának egyik leghatékonyabb eszköze a szervezeti folyamatok részleges vagy teljes kiszervezése, amely lehetőséget biztosít arra, hogy jelentősebb energia befektetés nélkül is kiválóan működjenek az adott szervezet fő tevékenységi területein kívül eső, ám a munkavégzéshez elengedhetetlen egységek.

Mit kínál a Nádor Rendszerház Outsourcing szolgáltatása?

Állandóan magas minőséget

A Nádor a lehető legmagasabb színvonalú, folyamatosan megújuló informatikai megoldásokat biztosítja. Néhány fős, részleges tudással rendelkező informatikai részleg helyett 80 szakember dolgozik a rendszer problémamentes működéséért, akik speciális és általános területeken egyaránt jártasak, továbbképzésükről, szakmai fejlődésükről pedig a cég rendszeresen gondoskodik.

Folyamatos és rugalmas rendelkezésre állást

A Nádor biztosítja a megfelelő mennyiségű és minőségű erőforrás rendelkezésre állását, rugalmasan igazodva az aktuális feladatokhoz és elvárásokhoz. Szükség esetén mindig elérhető az országos szervizhálózat. Nem okozhat többé gondot egy meghibásodott eszköz, rendszerleállás vagy éppen a szabadságok koordinálása.

Gyors problémamegoldást

Az említett szervizhálózat rendelkezésre állásán túl a gyors hiba-és probléma elhárítás kulcsa, hogy a Nádor erre időgaranciát vállal. Az így bejelentett meghibásodásokat mindig kiemelten kezeli és pontosan adminisztrálva azt a lehető leggyorsabban el is hárítja.

Garantált biztonságot

A szervezetek többségével ellentétben a Nádor rendelkezik specifikus módszertannal, megfelelő szakemberekkel, valamint tanúsítványokkal az információbiztonsági rendszerek üzemeltetésére. Szerződésben is rögzített módon fokozott figyelmet fordít a bizalmas adatok védelmére, valamint a külső- és belső fenyegetettségek megelőzésére, elhárítására.

Optimalizált rendszert

Miután a Nádor Rendszerház pontosan megismerte az Ügyfél informatikai szükségleteit és a meglévő infrastruktúrát, hasznos tanácsokkal szolgálhat a rendszer optimalizálására, működésének stabilabbá és hatékonyabbá tételére.

Csökkenő munkáltatói terheket

A szervezet mentesül az IT alkalmazottakkal kapcsolatos adminisztratív feladatok alól, az irányításukkal, oktatásukkal, továbbképzésükkel és értékelésükkel járó energia-és költségbefektetés terhétől. Ugyanott fontos lehet, hogy az IT outsourcing szolgáltatás igénybevételével a belső informatikus nem feltétlenül válik munkanélkülivé. Kérhető ugyanis foglalkoztatási garancia az átvételre kerülő alkalmazottakra vagy egyes beosztásokra vonatkozóan.