Kérjük adja meg adatait az ajánlatkéréshez! (a *-gal jelölt mezők kitöltése elengedhetetlen)
ITIL (v3) bevezetése
Az Informatika menedzselése összetett feladat, de a sikerhez vezető úton segítségül hívhatjuk a keretrendszereket, valamint a legjobb gyakorlatokat.
Világszerte az egyik legismertebb iránymutató az ITIL (Information Technology Infrastructure Library), amelyet az IT szolgáltatás menedzsment területére szánt, az iparági legjobb gyakorlatokra épülő tapasztalatgyűjteményként definiálhatunk, s amely alapját képezi a minőségi szolgáltatások kialakításának.
Az ITIL harmadik generációja üzleti szemlélettel egészült ki, s választ próbál adni a Hogyan? mellett a Miért? kérdésre is, miközben az IT feladatait folyamatközpontúan határozza meg. Az azonos tevékenységeket egy folyamatba sorolja, s minden folyamathoz felelőst rendel, ezáltal garantálva a feladatok következetes, magas színvonalú kivitelezését.
Mára az ITIL az informatikai üzemeltetés nemzetközi szabványává vált ISO 20000 néven.
Az ISO/IEC 20000 informatikai szolgáltatás menedzsment követelményeknek megfelelő irányítási rendszer bevezetése és a tanúsíttatásra való felkészítés keretében a Nádor Rendszerház többek között a szabvány, illetve GAP elemzés adta eszközökkel felméri a jelenlegi IT szolgáltatásokat az alábbi területekre fókuszálva:
- Tervezés
- Bevezetés
- Működtetés
- Folyamatos fejlesztés
- Incidenskezelés
- Problémakezelés
- Változáskezelés
- Konfiguráció kezelés
- Szolgáltatási szint kezelés
Ezt követően igény szerint részt vesz a támogató rendszer specifikálásában, majd a teljes ITSM bevezetésében, a kapcsolódó OLA-k (Üzemeltetési Megállapodás), UC-k (Háttérszerződés), SLA-k (Szolgáltatási Megállapodás) meghatározásában, amelyek legfőbb eleme a rendelkezésre állás, valamint a jól teljesítés. A folyamat végén kerülhet sor a tanúsítás előtti auditra. A fenti munkát a Nádor Rendszerház ITILv3 szakértőkkel és folyamatos minőség biztosítás mellett biztosítja.